Toimitusehdot

1. Nämä varaus- ja kauppaehdot koskevat FRS Finland Oy:n reittiliikennelippuja.

 

2. Liput toimitetaan oston yhteydessä ostajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Maksutapoina toimivat suomalaiset verkkomaksut ja debit/kredit -kortit. Sähköpostissa oleva lippu on esitettävä alukseen noustessa.

 

3. Vallisaaren lippukaupan missään myyntituotteissa ei lähtökohtaisesti ole vaihto- eikä palautusoikeutta oston jälkeen.

 

4. Sairaustapauksissa palautamme matkan koko hinnan. Myös perheen matkan hinta palautetaan. Asiakkaan on kuitenkin esitettävä lääkärintodistus sairastumisestaan.

 

5. Jos matka peruuntuu varustamosta johtuvista syistä, varustamo palauttaa koko matkan hinnan asiakkaalle. Vaihtoehtoisesti asiakas voi käyttää lipun toisena ajankohtana näin halutessaan. Varustamo ei ole korvausvelvollinen asiakkaan muista mahdollisista kuluista tai menetyksistä. Varustamo palauttaa matkalipun hinnan myös siinä tapauksessa, että esim sää, konerikko tai epidemiologinen tilanne estää matkan toteuttamisen turvallisesti. Asiakas on lähtökohtaisesti itse yhteydessä asiakaspalveluun rahan palauttamisen tai matka-ajankohdan vaihtamisen osalta. Jos ison kapasiteetin vuoroja joudutaan perutaamaan, palautusten käsittelyssä voi kestää.

 

6. Asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus varata paikat tietylle lähdölle. Jos asiakas kuitenkin valitsee vaihtoehdon, jossa aika jätetään valitsematta, hän ymmärtää sen tarkoittavan, ettei hän välttämättä mahdu juuri haluamalleen vuorolle vaan voi joutua odottamaan seuraavaa vuoroa. Varustamo ei ole vastuussa myöhästyneiden asiakkaiden kuljettamisesta.

 

7. Lippu on henkilökohtainen.

8. Lippu ei ole voimassa muiden varustamojen aluksilla.

 

Lisäksi huomioithan kausikortin ehdot:

· Kortti on henkilökohtainen ja sitä ei voi luovuttaa toiselle henkilölle käyttöön. Henkilöllisyystodistus sekä kausikortti on esiteltävä aluksen henkilökunnalle aina risteilyn alussa. Otathan opiskelija- tai eläkekorttisi mukaan, mikäli kausikortti on ostettu erikoisryhmän hintaan.

· Kortin väärinkäyttö johtaa jäsenyyden päättämiseen, eikä maksua palauteta.

· Käyttämättä jäänyttä kausikorttia ei hyvitetä.

· Kausikorttia ei voida hyvittää, mikäli palvelun toteuttaminen estyy aluksen rikkoutumisen, huoltotöiden tai sääolosuhteiden vuoksi.

· Jos kortti hukkuu, ilmoitathan siitä meille välittömästi sähköpostitse: [email protected]. Lähetämme sinulle uuden kortin postitse, ja veloitamme tästä 15 € toimisto- ja lähetyskulut.

 

Varustamo: FRS FINLAND OY PL 10, 10301 KARJAA Puhelin yleinen asiakaspalvelu ma-pe (09-15): 0102023780 Sähköposti: [email protected] Varustamon internetsivut: www.frs-finland.fi Y-tunnus: 2538283-4 Maksupalvelutarjoaja Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä www.paytrail.com